איך להעלות את ערכו של רכבך לפני מכירה?

איך להעלות את ערכו של רכבך לפני מכירה?

המעמד הזה שאתם מציעים את רכבכם למכירה, מדביקים מודעה על השמשה…נוקבים מחיר והקונים בזה אחר זה מסרבים לשלם את המחיר שנקבתם בו בטענה שהרכב שלך ניראה הרבה פחות שווה מהסכום שאתה דורש עליו…

ייתכן שמבחינה טכנית הוא אכן שווה אך האם הרכב מתוחזק חיצונית ופנימית כמו שצריך? גם זה פרמטר חשוב מאוד כשרוצים לרכוש רכב ועל המוכר לשים לב אליו… כיצד נתחיל?

מראה חיצוני של הרכב

שריטות על גבי הרכב, הפח קצת התעקם, נזקי שמש לצבע הרכב , "מכות" לרכב כתוצאה מתאונות וכ' אלו דברים שהקונה יסתכל עליהם…לכן האלף בית בהעלאת ערכו של הרכב היא לטפל בפגמים האלה.

העלויות לא חייבות להיות בשמיים והערך של התוצר עשוי לגרום לכך שהערך של הרכב שלך יעלה ולעומת ההשקעה תצא מרווח, אז למה לא בעצם?.

ניתן לגשת למוסכים המורשים לקבל הצעת מחיר ממוסכים המתמחים בשירותי פחחות וצבע לבחון קצת את השוק על מנת לוודא שבחרת במקום גם מקצועי וגם נוח מבחינת מחיר ולזכות בטיפול די מהיר (אלו טיפולים שלא דורשים זמן רב בדרך כלל) ובמהירות להגדיל את הרווח שלך ממכירת הרכב.

אצל צוות אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ תוכלו לקבל תוצאות מדהימות אפילו מעבר למצופה.

פנים הרכב חשוב לא פחות

לא רק למראית עין, גם להרגשתך עד מכירת הרכב…הוא לא צריך להיות "פח אשפה".

על הרכב להיות נקי ללא שקיות זרוקות, שאריות מזון וכ' עדיף גם מעת לעת לשאוב את הריפוד ולנקות את שטיחי הרכב על מנת ליצור אווירה נעימה שאגב מתקשרת ישירות לנסיעה בטוחה.

גם שירותים אלה ניתן לקבל ממוסכים ובעיקר מאלו המתמחים בפחחות וצבע הדואגים לאסתטיקת הרכב.

ובכך כמובן גם לתת לקונה הרגשה שהמחיר שאתה מציע תואם למה שאתה מוכר בערכו.

לסיכום

באמצעות שיפוץ הרכב ותחזוקה אסתטית נכונה תוכל להעלות את ערכו של רכבך בשוק,

כיום לא מסתכלים רק על המצב הטכני של הרכב גם המראה חשוב עד מאוד לא כל אחד מעוניין להיות מטורטר ולהתעסק בשיפור הרכב אלא מעדיפים לקבל את החבילה בשלמותה ולך, מוכר יקר זה תמיד ישתלם יותר כי על מה שהשקעת תמיד תוכל לבקש יותר ולך תדע… אולי אפילו תחליט להשאיר את הרכב לעצמך כשתצפה בתוצאות…

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות התקשרו עוד היום:

מוזמנים להתרשם: חוות דעת | המלצות