פחחות וצבע לרכב

מוסך פחחות וצבע בחולון

פחחות וצבע לרכב

אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ הינו מוסך מורשה

מטעם משרד התחבורה עם למעלה מ-15 שנות ניסיון!

שירותי פחחות וצבע מתקדמים עם אחריות!

  • תנאים אטרקטיביים למבוטחי כל חברות הביטוח בתנאים זהים למוסכי הסדר.
  • ביטול השתתפות עצמית / הנחות בהשתתפות העצמית.
  • רכב חלופי ללא תשלום מהיום הראשון (ללא תלות בפוליסת הביטוח שברשותך).
  • שירותי איסוף / גרירת הרכב מבית הלקוח.
  • אדיבות, אמינות ומקצועיות ללא פשרות!

אנו מעמידים לרשותכם צוות מנוסה ואיכותי שיבצע את עבודת הפחחות תוך שימוש בציוד מתקדם ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מתחייבים לתוצאה מושלמת תוך שמירה על רמת גימור גבוהה בכל פעם מחדש!

אנו יודעים כמה הרכב שלכם יקר לכם ולכן עושים את מרב המאמצים לספק ללקוחותינו שירות מהיר ככל הניתן ולספק להם תנאים מצוינים בזמן שהרכב נמצא בתהליך התיקון במוסך.

פחחות וצבע לרכב

לקוחות מספרים

Ronen Atias‎
Ronen Atias‎
קרא עוד
אחלה של אנשים גיא ואלעד.. קיבלתי מהם הצעת מחיר נמוכה מאוד ביחס למקומות אחרים לפחחות וצבע... אנשים מקצוענים.. נחמדים ואמינים. אני ממליץ בחום.
Guy Erez
Guy Erez
קרא עוד
עבודה מהירה, טובה ושרות נהדר. בחורים שנותנים את הלב בעבודה. נתנו הצעת מחיר הוגנת בזמן קצר ביותר, הסבירו את אופן העבודה וביצעו בזמן. אלופים
Anat Zvi‎
Anat Zvi‎
קרא עוד
אלעד וגיא המקסימים, עקב פרסום בפייסבוק, של אירוע השחתת הרכב שלי על ידי פלונית, הצעתם לי לצבוע את הדלתות שהושחתו, במחיר עלות וללא רווח. על מנת שלא אבזבז יום עבודה לקחתם לי את הרכב ערב קודם ולמחרת בערב החזרתם לי את הרכב לכתובת מגורי, כשהוא כמו חדש. ומזכירה - הכל במחיר עלות בלבד, ללא כל רווח עבורכם, עם חיוך ענק והרבה מילים טובות. אלעד וגיא, אתם זוג מלאכים ומאחלת לכם להצליח, לשגשג ולקבל ולו מעט מהטוב שאתם מפיצים. תודה ענקית!!
Michael Beru‎
Michael Beru‎
קרא עוד
שירות מעולה, מחירים הוגנים, עבודה מקצועית ואיכותית, בהחלט אחזור שוב כשאצטרך.
Matan Englender‎
Matan Englender‎
קרא עוד
אתמול קיבלתי מכה בטמבון האחורי של הרכב . הגעתי הבוקר לאלעד וגיא בהמלצת מכר והם קיבלו אותי למרות שהתראתי באופן די קצר על הגעה . תוך זמן קצר העובדים התחילו לעבוד לי על האוטו ולאחר כמה שעות יצאתי מבסוט ברמות על !! ממליץ !!
Barak Tabib‎
Barak Tabib‎
קרא עוד
קיבלתי מכה בטמבון האחורי ופניתי אליהם. השתמשתי בשירות הוואצאפ שהם מציעים ושלחתי לאלעד תמונה עם המכה. תוך מספר רגעים קיבלתי תשובה עם שקיפות מלאה של מה צריך לעשות, כמה זמן זה יקח וכמה זה יעלה. יש לציין שהרכב יצא כמו חדש וכל זה במחיר ממש הוגן. שירות מעל המצופה!!! מומלץ בחום !
הקודם
הבא

רכב תקין בשלושה שלבים מהירים

1. הצעת מחיר משתלמת

השלב הראשון הוא לספק לכם הצעת מחיר, אנו מזמינים אתכם לבקר במוסך שלנו על מנת שנוכל להתרשם מהרכב ולתת הצעת מחיר אטרקטיבית על המקום. לצורך שיפור השירות אנו מציעים לכם ליהנות גם משירות "הצעת מחיר בקליק" באמצעותו תקבלו הצעה משתלמת מבלי לצאת מהבית. במידה והצעת המחיר נראית לכם נתקדם ונתאם תאריך בו תביאו את רכבכם לקבלת טיפול מהצוות המסור של החברה.

2. הכנסת הרכב לטיפול

בהתאם לצורך נספק מענה מקצועי ונעביר את הרכב בשלבי התהליך השונים עד לקבלת מוצר מוגמר באיכות הגבוהה ביותר. אנו דואגים לבצע עבודה איכותית תוך שמירה על נהלי עבודה מסודרים המאפשרים לנו לספק תוצאה מושלמת כל פעם מחדש. כחלק מהשירות הרחב שאנו מספקים ללקוחותינו תוכלו ליהנות משירותי איסוף או רכב חלופי במידת הצורך, שאלו את נציגנו למידע נוסף בנושא.

3. להנות מרכב תקין

עבור רובנו הרכב מהווה כלי שימושי במיוחד ואין ספק כי זה רגע כיף לדעת שטיפול הרכב מאחוריכם ואפשר פשוט לסובב את המפתח וליהנות מרכב תקין. אולי זה זמן טוב לקפוץ לשטיפת הרכבים הקרובה ו"לפנק" את הרכב לכבוד המראה החדש…

טעימה מתיק העבודות שלנו