פחחות וצבע בחולון

פחחות וצבע לרכב: כל הדברים שחשוב לדעת

לפעמים אנחנו מגלים אותן אחרי חניה בחניון מרכזי, לפעמים זה ניסיון חנייה כושל ואפילו חוסר של תשומת לב – אי אפשר להתחמק משריטות ודפיקות ברכב. זה נכון שאין קשר בין איכות הנסיעה לבין המכות הללו, אבל מי מאיתנו רוצה להיכנס לרכב שלא נראה טוב? פחחות וצבע לרכבים הינם עיצוב, תיקון וטיפול בחלקי המתכת והפח שבכלי הרכב השונים, וכן צביעת הרכב בצורה אחידה.

נהגים רבים מחפשים מוסך פחחות וצבע בחולון ואמנם יש עדיין אנשים שהחיצוניות בכלל לא מעניינת אותם ומבחינתם – כל עוד הרכב נוסע, זה לא משנה איך הוא נראה. אבל רובנו מודעים לכך שמדי פעם אין ברירה והגיע הזמן לבקר אצל הפחח אפילו אם כשמדובר בטיפול קוסמטי קטן. כיום, רוב המכוניות בנויות כך שבעת התנגשות – הן סופגות כמה שיותר מעוצמת המכה, כך שישמרו על בטיחות הנוסעים בצורה המרבית ביותר. אבל בשל עובדה זאת, כמעט כל התנגשות, אפילו קלה ביותר, משאירה מזכרת בשלדת הפח ודורשת טיפול פחחות או צבע. זה נכון שבמקרים של שפשופי צבע קטנים או שריטות קלות, אפשר לנסות לתקן את הנזקים לבד באמצעות שפורפרות לק קטנות ומברשות צבע. אבל חשוב להקפיד לבחור לק בצבע שתואם לשלדה ולמרוח בעדינות על השריטה. למרות זאת, ברוב המקרים, כנראה שתצטרכו להגיע אל מוסך לפחחות רכב וצבע כדי לאפשר לבעלי מקצוע לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

כמו בכל תחום הרכבים, גם כאן ההיצע הוא עצום והאפשרויות שתמצאו בחוץ הן בלתי נגמרות. אז איך בוחרים את המקום הנכון? איך יודעים מה נחשב למחיר סביר? איך מחזירים את הצבע לחלקים שדהו או התקלפו? כל התשובות – במאמר שלפניכם

קודם כל, המחיר. גם כאן, כמו בכל מוסך או שירות אחר שקשור ברכב שלכם, טווח המחירים רחב ומשתנה והוא נקבע לפי גודל העובדה והטיפול הנדרש. מעיכה קלה או שפשוף קטן של צבע (בתנאי שלא צריך להחליף את החלק) בין 600 ₪ ל-1200 ₪ בממוצע. בהתאם לעוצמת המכה, גודל החלק וצבע הרכב. לעומת זאת, צביעה של כל חלק כמו מכסה מנוע או גג כתוצאה מחשיפה ארוכה לשמש, דהייה או התקלפות עשויה לעלות בין 700 ₪ ל-1500 ₪. צביעה של כל הרכב (רמונט כללי) כבר תעלה בין 6,000 ₪ ל-12,000 ₪ בהתאם לגודל הרכב, הסוג והצבע שלו.

איך בוחרים פחח?

מחפשים פחחות וצבע בחולון? המחיר הוא אמנם מרכיב מרכזי אך על מנת שתצאו מרוצים חשוב לבצע בדיקה מקיפה ובחינה של העבודות בכלי רכב שכבר תוקנו במקום. 

אל תתנו לברק או לצבע להטעות אותם והתרשמו בצורה מעמיקה יותר. בדקו האם יש התאמה בין הגוונים בחלק שנצבע אל מול החלקים האחרים. האם בנקודות החיבור עם חלקי פלסטיק וגומיות נעשתה עבודת צביעה מקצועית? טיפ נוסף שיבטיח שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר: לאחר תיקון פחחות, בדקו שהפחח לא רק מיישר את השקע אלא גם מניח שכבת הגנה על התיקון.

טיפול מונע יחסוך לכם כסף

כדאי שתנו, תוכלו לחסוך לעצמכם חלק מהביקורים אצל הפחח אם תתחזקו את הרכב שלכם בצורה נכונה. אם תקפידו להעניק לרכב שלכם טיפול ווקס לפחות פעמיים בשנה, תבטיחו ש"מזכרות" לא  נ עימות לא יחדרו את שכבת המגן של הצבע ולא יגרמו לנזק בלתי הפיך. בנוסף, מומלץ להחנות את הרכב במקום מוצל ככל האפשר על מנת לשמור על הצבע למשך שנים ארוכות. בנוסף, אל תזניחו תיקוני צבע או נזקי פח במכונית. גם אם כרגע אין לכם זמן או שהנזק נראה לכם קטן וזניח, גם נזקים קטנים עלולים להפוך למקום בהם תתפתח חלודה שתהפוך את תיקון הרכב למורכב ויקר יותר.

 

גם אם הרכב לא עבר תאונה, אבל בכל זאת החלטת לחדש ולצבוע את הרכב בגלל הצטברות של שריטות, שפשופים, נזקי שמש ועוד סיבה רבות וטובות בפני עצמן. כדי שצביעת הרכב תעשה בצורה הטובה ביותר הקפידו שבעל המקצוע החליק את כל הרכב, ניקה והקפיד להסיר את שכבות הלק והצבע הישן. לפני כן, הפחח מבצע את תיקוני הפחחות ורק לאחר החלקה נוספת מתחילים בצביעה מחדש. שיטת הצביעה הנפוצה ביותר היא אייר ברש שבה הצבעי עובר על הרכב מספר פעמים כדי להניח מספר שכבות צבע בזו אחר זו. הייבוש הסופי מתבצע בתנור מיוחד ממש כמו בשלב הייצור.

 

צריכים פחחות וצבע בחולון? כדאי מאוד שתבדקו מהם התנאים אשר המוסך "הקבוע" שלכם מציע לכם ותשוו אותם למוסך פחחות וצבע אחר. יותר ויותר מוסכים מציעים תנאים שונים אשר יאפשרו לכם לשלם את המחיר הנוח ביותר עבורכם תוך שימוש בחלקים הטובים ביותר, החומרים הטובים ביותר ואנשי המקצועי הטובים ביותר.

מה הקשר בין פחחות וצבע למכירת הרכב?

פחחות וצבע לרכב הופכים חשובים יותר כאשר אתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם. כדאי שתקפידו לבצע טיפולי פחחות וצבע בזמנים סבירים על מנת שלא תגיעו למצב בו הרכב מוזנח והחלו להופיע עליו סימני חלודה.  אחרי הכל, כשמישהו יגיע להתעניין ברכב שלכם ולהתרשם ממנו לפני רכישה וסגירת העסקה, הוא ירצה לראות רכב שמבחוץ נראה נקי, שמור ומטופח.

ומה עושים אחרי תאונה?

קודם כל, חשוב לוודא שאין נפגעים ושכולם בסדר, במידה ויש צורך לעדכן את המשטרה ולהזמין למקום את שירותי ההצלה. לאחר מכן, אם מדובר בתאונה שאין בה נפגעים בגוף אך רכבכם נפגע – חשוב לאסוף את הפרטי הנהג השני שהיה מעורב בתאונה. בנוסף, אם יש באפשרותכם לתעד את מקום האירוע, לצלם את הרכב הנפגע ואת הנזק שנגרם כתוצאה מהתאונה עשו זאת, זה עלול להיות קריטי וחשוב בהמשך. אם נפלו מהרכב חלקים שמרו אותם כדי להציג אותם לשמאי של חברת הביטוח, צרו קשר עם חברת הביטוח שלכם שתפנה אתכם למוסך הסדר.

מה זה מוסך הסדר?

מוסך הסדר הוא מוסך אשר מבצע את כל התיקונים שנדרשים לרכב שלכם בתיאום עם חברת הביטוח שלכם. חברת הביטוח שלכם תעדיף לשכנע אתכם לטפל ברכב שלכם באחד ממוסכי ההסדר ולעיתים אפילו תציב זאת כתנאי לקבלת הפיצוי על ההוצאות. מוסכי ההסדר הם מוסכים שמאפשרים לחברות הביטוח לקבל את השירות במחירים מיוחדים והן בתמורה יציעו לכם לעיתים גם הנחה בהשתתפות העצמית.

מדוע כדאי לבצע טיפול פחחות וצבע אצל אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ?

בין אם אחרי תאונה ובין אם זה לצורך חידוש מראה הרכב, כשמדובר בטיפולי פחחות וצבע וחולון ההחלטה על המקום בו תקבלו את השירות חייבת להתחשב בשיקולי איכות, בטיחות ומקצועיות. אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ מתחייבים להעניק טיפול מסור ומקצועי בשקיפות מלאה מול כל לקוח. הלקוחות מגיעים למרכז השירות לטיפול צבע ופחחות, נהנים מנוחות מקסימאלית עד לסיום הטיפול שמבוצע ע"י מומחים בעלי ניסיון רב בתחום הצבע והפחחות. אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ מתמחים במגוון פתרונות לטיפול ותיקון הרכב שלכם תוך שהם מקפידים על מקצועיות בלתי מתפשרת ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת. בנוסף לכך, אתם יכולים לצלם את המכה, לשלוח להם ולקבל מיד הצעת מחיר משתלמת במיוחד. חשוב גם לציין שהם עובדים בשיתוף פעולה מלא עם כל חברות הביטוח בישראל.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות התקשרו עוד היום:

מוזמנים להתרשם: חוות דעת | המלצות

מוסך פחחות וצבע בחולון