לשפר את מראה הרכב או למכור אותו?

לשפר את מראה הרכב או למכור אותו?

שאלת השאלות…אם לא סימנת לך רכב שממש מתחשק לך שיהיה שלך בעיני רוחך ואתה עדיין מתלבט אם למכור או לוותר אפשר למצוא פשרה מצוינת בין הלבטים…נסביר.

למה אני מוכר/ת את הרכב?

ראשית נציב מולנו את השאלה הזאת..למה למעשה אני רוצה למכור את הרכב..?

צצה הזדמנות טובה לרכישה של רכב שממש רצית?, חסכון בדלק, מאס, מרבה לראות מוסך? ועוד שלל סיבות או שפשוט בא לך שינוי..? אם שאלת את עצמך את השאלה האחרונה ללא ספק את/ה קורא/ת את המאמר הנכון.

לא תמיד חייב להחליף את הישן בחדש…

כמו שאומרים "הישן והטוב" ? לפעמים זה באמת נכון.

לפעמים אנחנו כל כך אוהבים את הבגד שקנינו לפני שנתיים רק חבל שיש בו קרע או שהתחיל לדהות…כך גם ברכב…הוא עובד מצוין אך כבר לא ניראה כמו פעם ותחושת השינוי זועקת לך כל פעם שאת/ה תגיעו לחניה ותלחצו על השלט כדי לפתוח אותו…והפתרון הוא לא מסובך כלל… הניחו לבעלי מקצוע לעשות את העבודה. יש באפשרותכם לשפר את הרכב הקיים על ידי תיקונו ושיפור הנראות שלו כך שלא בהכרח תרצו למכור אותו.

בהשקעה סבירה תוכלו להחזיר אותו למוטב וליהנות עוד מספר שנים מהרכב הקיים לפני שאתם מוותרים עליו…

על שירותי פחחות וצבע כבר שמעתם?

אנו סבורים שכן, במידה ולא נשמח אם תכירו את שירותינו המקצועיים של צוותנו, אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ.

בהשקעה לא גדולה ובמינימום טרטור, זמן קצר ושירות יעיל( במידה ובחרת את מוסך באמת מקצועי המתמחה בפחחות וצבע ) תוכל להגיע לתוצר שלא דמיינת קודם לכן…

תוכל לבחור את הצבע שחלמת עליו עבור רכבך ויש בעולם בפחחות והצבע מגוון עצום של צבעים מדהימים ובכך לשפר את המראה החיצוני של הצבע שכבר דהה, פגמים חיצוניים, "מכות" בפח, שריטות וכ' נקיון פנימי של הרכב יוביל אותו לתוצאה שלך עצמך יהיה קשה לזהות את הרכב. הרבה פחות כאב ראש משדמיינת ויש ברשותך את הרכב המושלם במקום למכור את הישן והטוב להשאיר את אותה גברת רק בשינוי אדרת..שיגרום לך להשאיר את הרכב איתך לעוד הרבה הרבה זמן…

הרכב צריך גם טיפול מוסך?

עשו סדר בכל התיקונים וההוצאות הכרוכות בתיקון הרכב הקיים. במידה ומדובר ברכב ישן, ההמלצה היא לבחור במוסך אשר יאפשר לכם להביא חלקי חילוף בעצמכם ולשלם רק עבור התיקון. חפשו מגרש העוסק ברכבים לפירוק והשיגו את החלקים הדרושים במחירים הוגנים כך שעלויות התיקון יצאו לכם כמה שיותר נמוכות.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות התקשרו עוד היום:

מוזמנים להתרשם: חוות דעת | המלצות