מוסך לעבודות פחחות וצבע

מוסך לעבודות פחחות וצבע

אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ הנו מוסך פחחות וצבע לרכב הממוקם באזור התעשייה חולון ומציע מגוון רחב של שירותים לרכב.

אנחנו במוסך אלעד מתמחים בעבודות מיוחדות לרכב, בעבודות צבע ברמת היצרן לכל סוגי הרכבים ישראל ועובדים עם הציוד החדיש ביותר ובעלי מקצוע מקצועיים בתחום כבר שנים בעלי ניסיון רב בעבודות פחחות וצבע לרכבים.

מוסך פחחות וצבע, אינו מקום הבילוי החביב על רובינו. העלויות הגבוהות של טיפולי פחחות וצבע, הזמן הממושך שבו הרכב מושבת בפחחיה, ההמתנה, בירורים ויכוחים ובסוף, איזה הפתעה נהדרת… הרכב נראה יופי, כבר שנים שאנחנו לא רואים אותו ככה. אם אנחנו מעוניינים למכור את הרכב במחיר הטוב האפשרי, ביקור במוסך לעבודות פחחות וצבע מומלץ ובדרך כלל יקל מאד על המכירה ויחזיר לנו את מלא השקעתנו ובנדיבות רבה.

השם "פחחיה", עושה קצת עוול עם אנשי המקצוע העובדים שם. דרוש הרבה ניסיון וידע להחזיר למקומה דלת שקיבלה מכה, לפרק ולהרכיב את חלקי הפלסטיק הסרבניים מבלי שישברו, להעלים את סימני הצביעה וכו'. ניסיון לבצע את עבודות הפחחות והצבע בעצמכם, עלול לפגוע יותר במראה החיצוני של הרכב שלכם והפעם התיקון יהיה מסובך יותר ויקר יותר. מוסכים אמינים לעבודות פחחות וצבע, יעשו שימוש בחלפים מקוריים ובצבע מקורי, יתנו לכם אחריות וגם יציעו לכם רכב חלופי לימים שבהם המכונית שלכם תהיה מושבתת.

איך בוחרים מוסך לעבודות פחחות וצבע?

  • מוסך מורשה לביצוע עבודות פחחות וצבע מטעם חברות הביטוח – המוסך נמצא בקשר עם השמאים ודואג לעזור לכם לעבור בשלום את הפרוצדורה של תביעת הביטוח המקיף.
  • מוסך הנותן אחריות על העבודות – מהווה תמריץ לבצע עבודה טובה ושימוש בחומרים איכותיים המחזיקים לאורך זמן.
  • תעשו סקר שוק – אחרי ביקור בשניים שלשה מוסכים, כבר תקבלו כיוון גם לגבי המחיר, מחיר נמוך מחשיד לשימוש בחומרים ירודים ומחיר גבוה – סתם חבל. תבררו מה הדרך שבה חושבים המוסכניקים לפתור את הבעיה. תפעילו הגיון בריא, האם זה הכיוון, או שמורחים אותנו?
  • התחייבות למועד סיום העבודות, לא הרבה ולא מעט. עבודות פחחות וצבע לוקחות בדרך כלל, יומיים – שלשה ואילו שבוע זה הרבה.
  • רכב חלופי – בדרך כלל יש הסדר עם חברת ליסינג עבור רכב חלופי. במקרה של תאונה משמעותית, הגרר ישאל אתכם – " לאן להעביר את הרכב?" פה, אין זמן לשופינג, שקלו ברצינות לשלוח את הרכב למוסך מרכזי, היקר יותר, אך מעניק שרות תיקונים מקיף.