מחירים פחחות וצבע לרכב

מחירים פחחות וצבע לרכב

אלעד וגיא פחחות וצבע בע"מ מציג: טבלת מחירים לשירותי פחחות וצבע לרכב מחירים. אנו מתמחים בביצוע עבודות פחחות וצבע, ביצוע עבודות צבע מיוחדות לכל סוגי הרכבים, שיפור הרכב, טיפול ברכבים מתאונות ועוד. הכנת הרכב למכירה עסקה מוצלחת למכירת רכב אינה עניין של מה בכך. בכדי להשיג את המחיר הטוב ביותר, אנחנו צריכים להציג את המכונית שלנו במיטבה: נשטוף, נחליף ריפודים ואף נצא למקצה שיפורים במוסך פחחות.

מחיר צביעת הרכב נע ביחס ישר להיקף העבודה, אך בהחלט יכול להשתלם: שריטות, מכות קטנות, כתמים על הגג או שיפוץ מלא. כשהפגמים החיצוניים ייעלמו, פתאום המכונית שלנו תראה כמו חדשה שכמעט נצטער שמכרנו.

שעת עבודה בפחחיה הינה 150 ₪ לפני מע"מ, לערך.

תיקון קל – שריטה קטנה, כתמים, שפשוף, כל אלה אם לא יטופלו בזמן, יהפכו לחלודה. אפשר ומומלץ לעבור בפחחיה מורשה ולטפל. לחלופין ניתן להזמין ספרי צבע, התואם את גוון הרכב ולרסס באזור הבעייתי, קיימות מספר חברות המספקות את השירות בארץ.

מחיר פחחות וצבע לרכב

תאונה – תאונה הינה רגע לא נעים ואף מקור להלם מסוים. הדבר הראשון שנפגע בתאונה הינו המעטה החיצוני של הרכב, כך כשמעמיסים את הרכב בגרר, יש להחליט לאן לקחת את הרכב: פחחיה או מוסך מרכזי.

כמה עולה צביעת רכב במוסך מרכזי הינו גבוה יותר ממקבילתה במוסך פחחות וצבע, אך בעל ערך מוסף של שירות מקיף למכונית ולנהג. במהלך הטיפולים מתגלות בעיות חדשות המטופלות מידית במוסך. בנוסף, המוסך נותן שירות רכב חלופי וכן מטפל בשמאי, החשוב לחזרה מהירה לשגרה.

עלות טיפול במוסך מרכזי הינה כ 250 ₪ לשעת עבודה לפני מע"מ.

שמירה על הרכב – באקלים הישראלי כדאי לנקוט במספר צעדים בכדי לשמור על המראה החיצוני של הרכב. חנו את המכונית בסביבה מקורה, והגנו עליה בפני: השמש הישראלית, ברד, לשלשת ציפורים (חומצית), נשירת פירות (החומציים) וונדאליזם. אם אין באפשרותכם לדאוג לקירוי למכונית, ניתן בעלות סבירה לרכוש כיסוי רכב.

סיכום: מחיר צביעת רכב עולה ככל שעולה הקף התיקון.  כשהבעיה רחבה וקשורה לבעיות נוספות ברכב, נזדקק לשירותים מקיפים שעלותם השעתית, גבוהה יותר. זכרו! הדרך הטובה והזולה היא מניעה, באמצעות: ביטוח מקיף, נהיגה בטוחה וכיסוי הרכב מפגעי הסביבה.